Linuxove noviny a vyhledavani v nich

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Neděle Listopad 1 21:22:39 CET 1998

Petr Stanek Fri, Oct 30, 1998 at 01:25:01PM +0100 pise:
> Preji prijemny den!
>
> Jelikoz ted ctu konferenci velice nepravidelne, tak odpovidam az nyni.
>
> Jiz v dobe prvniho uvedeni HTML verze LN jsem nabizel zprovozneni
> vyhledavani v Linuxovych novinach. Bohuzel jsem dostal odpoved
> ze o to neni zajem z duvodu prace na projektu vyhledavani v Linuxovych
> novinach zadanem nejakemu studentovi jako diplomovou praci.
>
> Pokud se situace zmenila a muje nabidka nekam zapadla, tak opet nabizim
> zprovozneni vyhledavano v Linuxovych novinach.

No ten clovek na tom dela, ale vlece se to, je to pojato obsirne atp.

ja na to za tyden sednu a rozjedu na www.linux.cz (primarni site) neco
jednoducheho a prozatimniho.

ale pokud to udela nekdo na penguin.cz apod., ja si rad usetrim praci. ale
mozna by ta vec mohla byt na www.linux.cz
ale indexovat to ma zdrojaky nebo html verzi ? pavle ?

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63