Linuxove noviny a vyhledavani v nich

Pavel Juran juran na proca.cz
Středa Listopad 4 00:18:06 CET 1998

>ja na to za tyden sednu a rozjedu na www.linux.cz (primarni site) neco
>jednoducheho a prozatimniho.
>
>ale pokud to udela nekdo na penguin.cz apod., ja si rad usetrim praci. ale
>mozna by ta vec mohla byt na www.linux.cz
>ale indexovat to ma zdrojaky nebo html verzi ? pavle ?

Ze se k tomu jeste vracim:
Ja jsem take kdysi nabizel hotovy perlovy engine pro vyhledavani
v HTML postaveny nad glimpse P. Janikovi. Tenkrat o nej neprojevil
zajem, ale ted by mohl pripadne poslouzit jako zaklad pro dalsi vyvoj.
Umi si poradit s cestinou, brat zadana slova jako frazi nebo spojena
AND ci OR (v podstate lehce rozsiritelne na cokoli, co umi glimpse 4.1),
umi se omezit na nove stranky podle dnu uplynulych od jejich modifikace
a uz si nevzpominam co jeste. ;-)

Zdravim, Pj.