telnet error

Pondělí Listopad 2 09:15:12 CET 1998

Milan Suchanek napsal:
> Zdravim,
>
> pred casem jsem zde ventiloval sve problemy s telnetem pod RH 5.1 :
>
> telnet
> telnet: error in loading shared libraries
> : undefined symbol: __register_frame_info

To se mi doma stavalo pri prekompilovani nekterych veci novejsim egcc-1.1.
Co jsem byl schopen zjistit bylo, ze jeden tuto fci. v libgcc.a ma a druhy
ne (ale fakt nevim, odkud si ji pak vycuca). Ale rekompilace vzdy pomohla.
> Zkousel jsem upgradovat libc, ncurses, jak mi tu posledne kdosi
> doporucoval, rekompilaci ze zdrojoveho RPM, ale vse bez valneho
> vysledku. Je zajimave, ze pokud telnet spustim primo pod Midnight
neni trosku spatne cesta? tj. jestli se nekde nevali stary telnet?
> Commanderem, normalne se rozbehne. Ten telnet me zase tolik netrha zily,
> ale imap, pop3 a spol. docela potrebuju :-((((((

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|