stabilita x

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Listopad 2 09:21:45 CET 1998

On 30-Oct-98 ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz wrote:
> ohledne stability x, kterou jsem tu resil, mam takovy dotaz - podporuje
> sbernici AGP? (po diskusi zde bylo usouzeno na problem s graf. kartou -
> mam
> tu CL 5465 na AGP sbernici - a RedHat 5,1)
Jestli jsem to spravne pochopil, tak X-um je naprosto jedno, jestli je
grafika na AGP, PCI nebo ISA (jedno uz to nemusi byt uzivateli, ktery
ocekava hbitejsi mrskani oken).
O sbernici se stara jadro a AGP je podporovana nekde od verze 2.0.xx .
Pro X-server je dulezity chipset graficke karty. Ja mam ATI Rage II+ na
AGP  a jsem v pohode. Musel jsem jen pridat do XF86Config radek chipset a
nejake cislo kvuli identifikaci chipsetu.
Jinymi slovy, zalezi to na X-serveru...

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language