Jednodisketova distribuce Linuxu - Ceske HOWTO ??

Petr Fukan fukan na datis.cdrail.cz
Pondělí Listopad 2 14:29:27 CET 1998

On 30 Oct 1998 16:08:21 +0100, safranek na jhrnet.cz (Michal Safranek)
wrote:

>Ahoj,
>kdysi davno jsem nekde ulovil zajimavy clanek zabyvajici se vyrobou
>jednodisketove distribude Linuxu. Jelikoz jsem ale clovek zapometlivy a
>Bookmarky neresi vsechny problemy sveta tu URL jsem samozrejme ztratil...
>Proto se chci zeptat, jestli nekdo nevite o URL na nejake Cz how-to,
>ktere by se popsane tematice venovalo ... moc by mi to pomohlo, protoze
>at uz je RH jakejkoli, malej zrovna neni a ja si potrebuju udelat co
>nejmensi distribuci, ktera jde ... bohuzel nemam sajn, jake soubory do ni
> [...]

Mne se velmi osvedcila "tomsrtbt" disketa viz http://www.toms.net/rb/.
Na strance jsou i linky na jine jednodisketove distribuce.

        Petr Fukan                      CD s.o. DATIS o.z.
e-mail: fukan na datis.cdrail.cz           Nerudova 1
 phone: +420-68-472 2632                77258 Olomouc, Czech Republic