ftp & home directory

Tomas xSilver Stribrny xsilver na proaktiv.cz
Pondělí Listopad 2 15:08:48 CET 1998

On Wed, 28 Oct 1998, Ladislav Kaderjak wrote:

>potrebujem nokonfigurovat ftp tak, aby sa uzivatelia mohli hrabat iba vo
>svojich adresaroch (t.j. / v ftp = /home/$user)
>myslim ze nieco podobne by sa malo dat urobit, ale momentalne ma nenapada
>ako
>
>D.

co takle chroot [change root directory for definied user]
to udelas jednoduchym pridanim directivy do passwd
prikl.

jmeno::100:100:Moje jmeno,,,,:/home/users/./jmeno:/bin/bash
                                      ^^^^^^^^^
too simply 8-] jakmile se nekdo priFTP tak ho to nepusti do vyssich adresaru
a wo to asi de !

Tomas xSilver Stribrny                   xsilver na proaktiv.cz
Nee Jaa nejsem mrtwej, jaa takle ziju .. :)