Lexikalni scanery

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Listopad 2 16:07:13 CET 1998

Dobry den,

rad bych se neco vic dozvedel o lexikalnich scannerech; ma znalost
konci zhruba tim, ze by melo jit o "lex", "bison" a "yacc", ze se
jim predhodi vstupni soubor s popisem nacitaneho jazyka a vystupem
je nejlepe C++ trida, ktera ten jazyk ovlada. Muzete mi nekdo poradit
nejaky on-line resource, kde se dozvim vic nez z manove stranky (tam
je napsano, jake command line switche lze pouzit)? V pripade, ze
on-line nic neni, muzete mi poradit (a pripadne na par hodin zapujcit
- jsem z Prahy) tistenou knihu (v cestine, slovenstine nebo
anglictine). Stredne specha :-)

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS