Lexikalni scanery

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 2 15:34:31 CET 1998

Zdravim,

> rad bych se neco vic dozvedel o lexikalnich scannerech; ma znalost
> konci zhruba tim, ze by melo jit o "lex", "bison" a "yacc", ze se
> jim predhodi vstupni soubor s popisem nacitaneho jazyka a vystupem
> je nejlepe C++ trida, ktera ten jazyk ovlada. Muzete mi nekdo poradit
> nejaky on-line resource, kde se dozvim vic nez z manove stranky (tam
> je napsano, jake command line switche lze pouzit)? V pripade, ze
> on-line nic neni, muzete mi poradit (a pripadne na par hodin zapujcit
> - jsem z Prahy) tistenou knihu (v cestine, slovenstine nebo
> anglictine). Stredne specha :-)

   Jak od bisonu, tak od lexu existuje velice podrobny info file
("info bison", "info lex").

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"God doesn't play dice."    -- Albert Einstein