Lexikalni scanery

Daniel Skarda 0rfelyus na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 2 15:38:33 CET 1998

> rad bych se neco vic dozvedel o lexikalnich scannerech; ma znalost
> konci zhruba tim, ze by melo jit o "lex", "bison" a "yacc", ze se

bison = GNU obdoba yaccu
flex (fast lex) - GNU obdoba lexu

> jim predhodi vstupni soubor s popisem nacitaneho jazyka a vystupem
> je nejlepe C++ trida, ktera ten jazyk ovlada. Muzete mi nekdo poradit
> nejaky on-line resource, kde se dozvim vic nez z manove stranky

Nevim, jestli si nebude myslet, ze Vas posilam od certa k dablu, ale info
stranky od techto dvou nastroju (flex & bison) jsou velmi dobre zpracovane
(vcetne "tutorialu"). Pokud nemate info stranky nainstalovane, jsou soucasti
distribucnich archivu od obou nastroju. Ty naleznete na jakemkoliv GNU archivu
(napr ftp://sunsite.ms.mff.cuni.cz/GNU/packages/)

1-1.