Nemuzu nainstalovat Linux

Stanislav Osmera osmers00 na pf.jcu.cz
Pondělí Listopad 2 17:01:14 CET 1998

Ahoj doufam ze mi pomuzete.
Pri instalaci z koupeneho CD mi porad pada instalace.
CD mechanika casto seekuje .
Dam sem vypis z chybovy konzole:

<4>hdc:status error:status=0x58
<4>hdc:drive not ready for command
<4>hdc:ATAPI reset complete
<4>hdc:cdrom_read_intr:Bad transfer size 65534
<4>This drive is not supported by this version of the driver
<4>end_request:I/O error,dev 16:00,sector 236388

toto cele se nekolikrat opakuje jen ten sector je jinej az nakonec:

<4>hdc:ATAPI reset complete
<4>end_request:buffer - list destroyed

no a na zakladni konzole kde se ukazuje co se zrovna instaluje tak tam
se pres to napise:
error 2 reading header:Success
install exited abnormaly

Nebo take nekdy ale mene casto
error 2 reading header:No such file or directory
install exited abnormaly
sending terminations signal
no a pak se to odmounti a zatuhne
Skousel uz jsem to vselijak bootovat rovnou z CD ale i z flopy a nikdy
to nedoinstaluju do konce.
Vytuhne to na ruznych mistech
No a ted na cem to instaluju:
CD rom samsung 24x
no a stroj je celeron 266 (nepretaktovanej)
Tim ze by bylo poskrabany cedecko to neni protoze v dosu jsem ho cely
zkopiroval na nul a vse v poradku.
Je eventuelne mozny ze je neco shnileho v mechanice protoze i v dosu mi
nekdy nejaky CD odmitne vubec nacist(ale dalsi den je vse OK)

Dik moc za odpovedi   Standa