omluva za nepresnosti v LN

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Pondělí Listopad 2 19:54:58 CET 1998

 Dobry den preji.
 Prave jsem se dovedel, ceho jsem se trochu bal: ve clanku v Linuxovych
novinach jsem se snazil popsat Window Managery pro X a proto jsem se s nimi
musel kratce seznamit. Zda se, ze jsem se moc kratce seznamoval s
AfterStepem, navic jsem mel jeho starou verzi, takze tento WM byl v mem
clanku neopravnene nevyzdvizen jako skvely.
 Na podnet pana Michala Vitecka, jednoho z "AS maintainers" se s timto WM
seznamim podrobneji, a v jednom z nasledujicich cisel LN uverejnim me
opravene dojmy.
 Omlouvam se tedy za prilis letme seznameni s produktem, o kterem jsem chtel
psat, a doufam, ze ostatni WM jsem popsal zdarileji.
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj