Name Server Configuration

Martin Mares mj na ucw.cz
Pondělí Listopad 2 19:58:26 CET 1998

Hello, world!\n

   Dnes jsem se konecne dostal k tomu, ze jsem upravil do rozumne distrobuovatelne
podoby svoji sadu scriptu pro konfiguraci DNS serveru (v podstate popisete vsechny
domeny velice jednoduchym makrojazykem zalozenym na M4 a scripty vam vygeneruji
vsechny konfiguracni soubory i data primarnich i reverznich zon).

   Vse je ke stazeni na ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/net/nsc-2.1.tar.gz.

							Preji krasny den
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Mr. Worf, scan that ship."  "Aye, Captain... 300 DPI?"