power saving

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Středa Listopad 4 11:10:30 CET 1998

> Jeste bych se chtel zeptat, zda nekdo nevi, jak narocne je rozjizdeni
> disku ve srovnani s jeho stalym behem. Neni nahodou narocnejsi na
> spotrebu energie, kdyz se disk behem dvou minut dvakrat rozjede a
> zastavi, nez kdyby byl celou dobu pusteny?

Bylo by asi dost narocne to zmerit, ale mozna by to slo nejakym
presnym elektromerem, nebo registracnim watmetrem. Muj osobni odhad
je, ze z hlediska spotreby energie je asi lepsi disk
vypinat. Naproti tomu jsem si temer jist, ze z hlediska zivotnosti
disku je lepsi ho nechat bezet stale.

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.