Problem: block on free list ...bla bla bla... isn't free

David Trcka trcka na poda.cz
Středa Listopad 4 14:06:06 CET 1998

Dobry den,

stava se mi to, ze obcas se na konzoli objevi hlaska $subj a masina vetsinou
totalne zatuhne. Pritom se mi nedari tu chybu umele vyvolat, a to zkousim poradne
psi kusy (preklad jadra napriklad mi vzdycky prosel).
Konfigurace: Slackware 3.5, kernel 2.0.35, klasicke aplikace (sendmail,
apache, squid apod.). Softwarem by to ale nemelo byt, protoze mi to jednou
udelal pri nabootovani z rescue disku a naslednem e2fsck na jeden z oddilu
hd.
HW konfigurace: 2x Pentium II, 512MB RAM, 10G HD (WD, zatim IDE).
a) zajima me, co presne ta hlaska znamena? (odhaduju neco s pameti)
b) pokud je to HW problem (tipuju nektery z DIMMu), jak ji umele vyvolat?
Hlavne kvuli lokalizaci problemu a take kvuli reklamaci konkretni soucasti.

David Trcka, PODA s.r.o., Havirov