RedHat x Slack

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Středa Listopad 4 16:44:06 CET 1998

Muj dotaz je trochu obecnejsi povahy. Co jsem zacal laskovat s Linuxem
(uz to bude 5-6 let) pouzivam Slackware. Ted me nektere okolnosti
(neni podstatne jake) tlaci k tomu abych presel na RedHat.
Zatim se tomu branim, ale dopredu to nezavrhuju, protoze RedHat
neznam.

Takze nez pristoupim k pokusum, rad bych se zeptal tech, kteri maji
zkusenost s obema distribucemi:

  - co mi pripadny prechod ze Slack na RH prinese
  - o co prijdu
  - a vubec - co koho napadne :)

Diky za vsechny podnety.

--