RedHat x Slack

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Listopad 4 17:06:12 CET 1998

Ales Horak Wed, Nov 04, 1998 at 04:44:59PM +0100 pise:
> Muj dotaz je trochu obecnejsi povahy. Co jsem zacal laskovat s Linuxem
> (uz to bude 5-6 let) pouzivam Slackware. Ted me nektere okolnosti
> (neni podstatne jake) tlaci k tomu abych presel na RedHat.
> Zatim se tomu branim, ale dopredu to nezavrhuju, protoze RedHat
> neznam.
>
> Takze nez pristoupim k pokusum, rad bych se zeptal tech, kteri maji
> zkusenost s obema distribucemi:
>
>   - co mi pripadny prechod ze Slack na RH prinese

moznost upgradovat programy, sparvu baliku RPM (jako byvaly slackwarista
tohle ocenuji nejvic)

>   - o co prijdu

o volne misot na disku, ten RH je nejaky rozlezly oproti Slacku.

>   - a vubec - co koho napadne :)

dlouho dlouho jsem jel na Slacku, ale prave nemoznost snadnych upgradu me
donutila prejit na RH

> Diky za vsechny podnety.

milan sorm
Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63