Supliky pro hadr

oto_b na krtek.buchtovi.cz oto_b na krtek.buchtovi.cz
Čtvrtek Listopad 5 12:03:19 CET 1998

> podla mna je to blbost. mam doma suflik a robim s nim dost casto a nrozne
> disky a nikdy som ziadne problem nemal. len si to treba vediet zapojit a
> uz to ide. a ze vam to to dokazilo masiny ? treb apozerat co kupujete a
> ako mate zlozeny computer.

Neslo o computer. Slo o zamykatelny suplik, ktery byl proslahly. Kdyz se
na nej podivate, zjistite, ze ma pasivni zamkovou logiku, ktera, bohuzel,
nebyla v poradku. Po reklamaci (v obchode mi neverili, predvedli mi,
jak se to ma spravne zapojovat a upekli si dva disky a cd-rom) jsem jiz
nemel chut riskovat a pozadal o vraceni penez. Pred timto incidentem jsem
nekolik supliku pouzival bez jakychkoli problemu.

Na mem pripade je jasne videt, ze vec za par stovek dokaze nadelat skody
za stovky tisic.

Telcontar