Supliky pro hadr

Arnost Vladimir arnost na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Listopad 6 15:14:38 CET 1998

oto_b na krtek.buchtovi.cz wrote:
> Neslo o computer. Slo o zamykatelny suplik, ktery byl proslahly. Kdyz se
> na nej podivate, zjistite, ze ma pasivni zamkovou logiku, ktera, bohuzel,
> nebyla v poradku. Po reklamaci (v obchode mi neverili, predvedli mi,
> jak se to ma spravne zapojovat a upekli si dva disky a cd-rom) jsem jiz
> nemel chut riskovat a pozadal o vraceni penez. Pred timto incidentem jsem
> nekolik supliku pouzival bez jakychkoli problemu.

A mohl bys zbytku konference prozradit o jakou znacku smejdoveho supliku se
jednalo? Ja osobne uz delsi dobu premyslim o koupi nejakeho rozumneho supliku,
a nerad bych prisel o drahy hardware.

Osobne mam pouze takovou zkusenost, ze supliky odchazi tak, ze se jim
z vecneho pripojovani a odpojovani kabelu nakonec nejaka zila zlomi nebo
utrhne z konektoru, ale nikdy to nic neodpalilo. Pouze to prestalo disk cist
nebo ho to v horsim pripade cetlo spatne.

Vlada
--
        Vladimir Arnost, Technical University of Brno, Czech Republic
              e-mail: arnost na dcse.fee.vutbr.cz, vlada na kaiser.cz          v