CD (bootovatelne)

Čtvrtek Listopad 5 11:00:02 CET 1998

> zdravim vsetkych
>     niekolko dni som sa znazil zohnat info o tom ako urobit
>     bootovatelne CD ,plz mohol by ma niekto nasmerovat ?
>   thanx in advance..

http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/RedHat-CD.html

Pro bootovani se predhodi programu (ktery vyrabi image) soubor, ktery
obsahuje obraz bootovatelne diskety. Pri startu pocitace se pak podobne
jako u BootROM emuluje disketa z toho CD a z ni BIOS normalne muze
nabootovat. Obraz te diskety ma na CD specialni misto, vice asi najdete ve
specifikaci ISO9660 pro format dat.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution