Print-filter

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 5 11:09:11 CET 1998

Preji krasny den,

   potreboval bych naucit lpd, aby po tisku plain ASCII souboru neposilal
FF, ale nenechal odeslany soubor rozdelit na vice stranek pokud se vejde
na jednu.
   Mohl by mne nekdo nakopnout spravnym smerem, zkoumal jsem dokumentaci k
printcapu, ale moc jsem z toho moudry nebyl...

                           Predem dekuji
                                          Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno