RH5.1 vs. IDE ZIP

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pátek Listopad 6 09:16:42 CET 1998

Petr Kadlec <petr na egc.ipex.cz> wrote:
> Potrebuju nainstalovat RH na masinu s IDE ZIPem, pri spusteni vsak jadro
> skonci s hlaskou o chybe na fd0 a nasleduje Can't mount proc fs...

   Mam tady presne totez a slo to uplne samo. Nemam zadny parametr pro ZIP
v /etc/conf.modules ani nekde pro lilo. Podle toho hlaseni to vypada, ze
mate zmatek /etc/fstab. Moje vypada takto:

/dev/hda6               /                       ext2    defaults        1 1
/dev/hda2               /dos/c                  vfat    codepage=852,posix,iocharset=iso8859-2,quiet,umask=000  0 0
/dev/hdc4               /zip                    umsdos  noauto,user     0 0
/dev/hda1               swap                    swap    defaults        0 0
/dev/fd0                /fd0                    ext2    noauto,user     0 0
/dev/fd0                /dos/a                  umsdos  noauto,user     0 0
/dev/cdrom              /cdrom                  iso9660 noauto,ro,user  0 0
none                    /proc                   proc    defaults        0 0
/dev/hda5               /home                   ext2    defaults        1 1

Pricemz /dev/cdrom je symbolicky link na hdb. ZIPy mountuji prikazem
mount /zip, MS-DOSove diskety mount /dos/a, ext2 diskety mount /fd0,
CD-ROMy mount /cdrom.

Tohle je situace, kdy hard disk je master na primary controleru, CD-ROM
slave na primary a ZIP master na secondary. Pokud to mate jinak, musite
upravit pismena za /dev/hd.

Pokud byste formatoval ZIPy na ext2, potreboval byste nejlepe jeste jednu
polozku v /etc/fstab - ja pouzivam na ZIPech pouze UMSDOS.

                                                     S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229