StarOffice 5.0 a lat2

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Listopad 11 07:55:06 CET 1998

Jan ONDREJ (ondrejj na intrak.tuke.sk) wrote:

> Ja mam RH5.2 a nainstalovanu kniznicu forcedIM.

Hmmm .. mel jsem ten pocit, ze v pripade RH-5.2 jiz neni nutne cestinu
zavadet jinym zpusobem nez jsou prostredky systemu (v pripade Xwindow jde o
spravne nastaveni locales a XF86Configu + doplnit jeden chybejici radek v
konfiguraci X11  viz. nektera z predchozich zprav o RH-52). SO50 uz by snad
mel s cestinou nakladat korektne ne? Myslel jsem ze je to jen otazka
nastaveni fontu (v mem pripade se zda ze zabral psetup).

Je tady nekdo komu chodi ceska klavesnice v SO50 bez pouziti jakehokoliv
donucovadla?

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---