StarOffice 5.0

Ales Horak hales na charon.fi.muni.cz
Pátek Listopad 6 13:25:56 CET 1998

Petr Vejsada <pedro na nospam.exe> pise:

>Zkousel jste to stahnout ? Neni k tomu potreba MSIE 8.0+ ? Ja se dostano po Agree
>na prazdnou stranku :(
msie potreba neni, jen je asi jejich server nejak zahlcen nebo co. je
zapotrebi jenom nekolikrat po sobe (mne stacilo asi 15x :-)) dat reload
vysledne stranky. pak se objevi jeste Confirmation toho sameho a pak (opet
po nekolika reloadech) uz konecne seznam ftp serveru. z nemecka to pak jde
stahnout celkem velice slusne (pres 100K/s).

problem je pak dalsi pri instalaci, aspon v mem pripade. instalace na rh5.0
konci vzdy hned po startu programu `setup' zobrazenim okna s buttonkem OK a
bez jakehokoliv textu. soucasne s tim jaksi "vytuhne" x-server - nejde
hybat mysi ani psat klavesnici. prihlasit se na pocitac jde, x-server

--
Ales Horak
Fakulta informatiky