StarOffice 5.0

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Pátek Listopad 6 14:33:32 CET 1998

Ales Horak wrote:

> [...]

Uz dlouho sem nevidel komercni soft, u ktereho by nova verze potrebovala
mene pameti nez predesla. :-)

> msie potreba neni, jen je asi jejich server nejak zahlcen nebo co. je
> zapotrebi jenom nekolikrat po sobe (mne stacilo asi 15x :-)) dat reload
> vysledne stranky. pak se objevi jeste Confirmation toho sameho a pak (opet
> po nekolika reloadech) uz konecne seznam ftp serveru. z nemecka to pak jde
> stahnout celkem velice slusne (pres 100K/s).

ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Apps/Office/

> problem je pak dalsi pri instalaci, aspon v mem pripade. Instalace na rh5.0
> konci vzdy hned po startu programu `setup' zobrazenim okna s buttonkem OK a
> bez jakehokoliv textu. soucasne s tim jaksi "vytuhne" x-server - nejde
> hybat mysi ani psat klavesnici. prihlasit se na pocitac jde, x-server
> rozchodit nejde. zatim tedy pocity spise rozpacite :-(

Tohle delala i ta nemecka betaverze. Mam za to, ze to je zpusobeno
hloubkou barev. Nebezite nahodou X-ka v 16bpp? Zkuste nahodit 256 barev
a melo by se to rozjet. Pripadne zkuste jiny Xserver - vgamono apod. ;-)
Jestli ani to nepomuze, je potreba vymenit videokartu {CPU|RAM|HDD|admina}.

Jinak po nainstalovani musite provest on-line registraci - odemceni programu.
Pochopitelne s pravy roota, aby bylo mozne projet /etc/passwd a .....

               pk