in.* ?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Listopad 8 21:01:48 CET 1998

Jan Satko wrote:

> uz viackrat som sa zamyslal, ze preco maju niektore demony spustane cez
> inetd nazov in.<nieco> a ine nie. Zamyslel som hlavne nad tym preto, ze ke
> som kompiloval GNU fingerd tak mi to skompilovalo 3 demony in.cfingerd
> in.finger a fingerd a finta je v tom ze kazdy mal inu velkost. S tym
> in.cfingerd chaapem, ze je to iny demon ale in.fingerd a fingerd ?
> Alebo ta predpona in je len odslova inetd ? Akoze
> in(inetd).fingerd(demon). Moze mi to niekto popisat akoto je ?

Rozdil velikosti bude pravdepodobne zpusoben tim, ze finger ve tvaru
in.fingerd je pouze program pro vyrizeni jednoho pozadavku po spusteni pres
inetd. Odpadaji rutiny pro vlastni beh demona (cekani na pozadavek apod.).
Jini demoni (httpd) jsou schopni fungovat obema zpusoby, pricemz to, zda jde o
tzv. rezim standalone nebo inetd, obvykle musite rict vy v konfiguracnim
souboru.
Pokud se program jmenuje in.cosi, je na 99% urcen pro beh pres inetd, ale
neznamena to nutne, ze neumi fungovat i standalone.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz