uvolnovani pameti

Neděle Listopad 8 22:07:31 CET 1998

On Fri, 6 Nov 1998 kubitovi na mbox.lantanet.cz wrote:

> Memory leaky se daji nejlepe sledovat tak, ze se k programu prilinkuje
> misto normalniho mallocu ladici knihovna, pak lze na pozadani vypsat,
> co bylo alokovano a neuvolneno.
>
> Viz treba

Ja v pripade potreby pouzivam ccmalloc (http://iseran.ira.uka.de/~armin),
ktery ma tu peknou vlastnost, ze si pro kazdy blok pamatuje, odkud
byl alokovany (posloupnost volanych funkci) a na zaver o tom vypise
peknou statistiku. Ale nevylucuji, ze nektery z jiz popsanych programu
to umi taky.

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
                                "spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!"