uvolnovani pameti

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Listopad 9 19:36:23 CET 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> Ja v pripade potreby pouzivam ccmalloc (http://iseran.ira.uka.de/~armin),
> ktery ma tu peknou vlastnost, ze si pro kazdy blok pamatuje, odkud
> byl alokovany (posloupnost volanych funkci) a na zaver o tom vypise
> peknou statistiku. Ale nevylucuji, ze nektery z jiz popsanych programu
> to umi taky.

Zkusil jsem to rozbehat, ale prestoze kompilace probehla zjevne bez problemu,
zacali mi i dobre napsane programy padat na SIGSEGV a statistiku mi to urcite
nevypisuje. Nevite nekdo co s tim?

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz