Tuhne mi Linux

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Listopad 9 08:24:41 CET 1998

Ne mam tam 3Com (3c509).

Ty problemy NT se objevily jiz pri instalaci a od te doby (tedy od
ogumovani kontaktu pameti) se nevyskytovali.

Nemohla by mit vliv barevna hloubka? I kdyz, to by asi nevytuhl ten stroj
uplne.

Slavek.