nastroj pro kresleni map siti

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pondělí Listopad 9 09:30:35 CET 1998

On Mon, 9 Nov 1998, Michal Zejdl wrote:

> Preji dobry den,
> 	hledam nejvhodnejsi prostredek (pod GPL) pro dokumentaci podnikove site
> na intranetu (klikaci obrazky gif).

Pokud to neni pro web, tak neni duvod prznit to gifem. Jen to
klidne nechte v PS.

> 	Program tkined, ktery pouzivam pro spravu site, se neda pouzit, protoze
> po konverzi .tki -> .ps (tkined) -> .gif (convert) to neni ke koukani
> (ztraceji se cary).

To je problem rozliseni gifu a sirky car. Muzete bud zvetsit
rozliseni gifu nebo rozsirit cary. Tkined dela znacku site jako
caru sirky 3 a jednotlive spoje vlasovou carou. Staci, kdyz se
ten PS prozene filtrem, ktery prislusnym zpusobem upravi `1
setlinewidth' pro spoje a `3 setlinewidth' pro sit v celem
souboru.

> 	Zatim jsem si vybral xfig, ktery ovsem neumim donutit, aby pouzival
> ceske fonty. Take si v nem musim nakreslit obrazky sitovych prvku,
> protoze prace s obrazky v nem neni pro mne ono (neustale Redraw) a
> vracim se tim ke stejnemu problemu, jako u programu tkined - po exportu
> .fig s nejakymi obrazky (.xpm) do .ppm a pak .gif (convert) to neni
> takove, jako na zacatku.

Opet problem rozliseni gifu. Zkuste jej zvetsit.

> 	Alternativa meho sefa je Visio, kvuli kteremu bych si ovsem musel
> sednout k Win95, coz IMO neni nutne.

Do obrazku 320x200 bodu nedostanete celou podnikovou sit zadnym
programem.

Jarda Klaus