Instalace RH 5.0 nedokoncena

Marek Siwek marek.siwek na elektronika.cz
Pondělí Listopad 9 10:06:42 CET 1998

Ahoj,
uz si nevim rady.
Na vysvetlenou:
hda1 dos
hdb1 swap
hdb2 dos
hdb3 ext2
sda1 ext2

A ted, pokousim se nainstalovat linux na sda1,
vse probehne v poradku, ale pri instalovani lila
se objevi chybova hlaska. A v tom jsem si vspomnel,
ze na zacatku instalace, kdyz vybiram cilovy disk je doporuceni
aby to byl jeden z prvnich dvou fyzickych disku. A jsem v haji.

Skousel jsem vytahnout hdb, ale kdyz nemam swap,
tak se to kousne.

Co by se stalo, kdybych na hda prepsal prvnich 512B z jineho hd,
kde je nainstalovany linux. Jsou to jine kapacity disku, takze asi taky ne.

Muze mi nekdo poradit, nebo jsem uz vycerpal vsechny moznosti
Diky