Instalace RH 5.0 nedokoncena

HonzaS jslansky na zivpo.cz
Pondělí Listopad 9 16:20:46 CET 1998

Predpokladam ze chybova hlaska se tyka zapisu lila na MBR. Pred touto volbou
nabizi RH5.1 vytvoreni boot diskety. Nechte si ji vytvorit a lilo
neinstalujte. Pak probehne reboot a linux se nabootuje z diskety. Pak staci
editovat /etc/lilo.conf (mel by vsak byt spravne nastaven z neuspesne
instalace) a v shellu spustit programek lilo. Ten vse bez problemu zapise.
Po restartu by mel pocitac bootovat z disku.

Honza