RedHat x Slack

Stefan Simko Stefan.Simko na Slovakia.EU.net
Pondělí Listopad 9 13:13:00 CET 1998

toto je dobry zaciatok nejakeho flamewaru, tak ja len opatrne

ja som redhaty navstivil len ked niekto chcel nieco prekonfigurovat,
takze moje slackwaristicke dojmy su taketo:

>  - co mi pripadny prechod ze Slack na RH prinese

-zmatok v konfiguracnych fajloch (da sa samozrejme znovu naucit ale
pripadaju mi zmatane). nehovorte mi ze uplne vsetko sa da nastavit v
menu
-dalej pouzivanie rpm, pre niekoho to moze byt velka vyhra, pre niekoho
problem, zalezi na jedincovi. ja by som nic take nechcel...

>  - o co prijdu
to je najhorsie:
-prehlad o tom, co kde mam
-prehlad v systemovych nastaveniach (priklad: chcem sa pozriet akoze sa
mi nastavuje pri boote sietovanie, nie je to v jednom subore ale
najmenej v 3 pre kazdy interface, ak nie viac)

> - a vubec
- zda sa mi, ze redhat ma daleko horsiu bezpecnost ako ked dobre
nastavim slack, vyskyt bugov je 100x mensi. podla mna za to moze tuzba
byt na spici tesne za vyvojarmi, co nemoze byt bezpecne. zasa naspat
utto tuzbu vzbudzuje pocet bugov v starej distribucii a tak sme sa
zacyklili. proti tomuto sa da argumentovat ale pozrite si vyskyt
articlov o redhate a inych v news. a nepovedzte ze to preto ze redhat ma
98% linuxovych userov. najvacsia halda pride vzdy ked je novy redhat
(5.0 -> 5.1) teraz sa tusim chysta 5.2 :-(

Stefan