(long) GCC cannot create executables 2.0

Jan Derfinak ja na demax.sk
Pondělí Listopad 9 13:46:17 CET 1998

On Sun, 8 Nov 1998, Miroslav Vasko wrote:

> [...]
>
> 	Snazil som sa zistit, co je vlastne vo veci, a ked som chcel
> skompilovat klasicke 'Hello, world!', dostal som od GCC nasledovne:
>
> /usr/lib/crt1.o(.text+0xe): undefined reference to
> `__libc_init_first'
> /usr/lib/crt1.o(.text+0x18): undefined reference to `_environ'
>
> 	Povedal som si fajn, nasiel som si baliky, kde sa vyskytuju tieto
> subory a preinstaloval som ich. (Tu by sa patrilo poznamenat, ze
> pouzivam Debian GNU/Linux 2.0 Hamm a jadro 2.0.34.) Preinstaloval som
> glibc, glibc-dev, libc, a nakoniec v zufalstve cely 'base' adresar z

Ja by som este preinstaloval gcc. Nehral sa niekto zo suborom
/usr/lib/gcc-lib/*/*/specs ?

					jano

> 	Samozrejme, to nie je vsetko. Po tom, ako mi odisla mys, kupil som
> si originalnu M$-mysku. (Zastavam nazor, ze M$ mala byt HW firma a
> vsetko by bolo ok.) Je to obycajna seriova myska (nie IntelliMouse).

No...

> Vymenil som ju za staru - a myska na konzole sa ani nepohla, takisto
> v Xwin. Pritom ta stara bola takisto M$ kompatibilna.

Pokial sa v nazve vyskytuje M$, tak sa v ziadnom pripade neda hovorit o
standarde alebo kompatibilite. :)

> 	A uplne nakoniec - nejako sa mi zahadne oficialne CD Debian 2.0 (z
> image z oficialneho ftp.debian.org) zmenilu z MS Joliet 3 na MS

Je to mozne? Debianske CD su v MS formate?

					jano