(long) GCC cannot create executables 2.0

Neděle Listopad 8 22:01:01 CET 1998

On Sun, 8 Nov 1998, Miroslav Vasko wrote:

> /usr/lib/crt1.o(.text+0xe): undefined reference to
> `__libc_init_first'
> /usr/lib/crt1.o(.text+0x18): undefined reference to `_environ'

To je docela spatne. Kontrolni otazka: nepomuze pridat pri linkovani -lc?
Pokud ano, pak je nejspis zkazeny "specs" soubor (cesta viz gcc -v).
Nicmene je zajimave, ze by to preinstalovani baliku neopravilo.

> vinnika tejto zalezitosti. A - nic. Skusal som aj kompilaciu s g++ -
> tam to slo. Pri prepisani 'gcc' tak, zby to bol symbolicky link na
> g++ zacalo ./configure blbnut s dalsou hlaskou o nejakom cross-
> compilingu.

Udelat gcc->g++, to je dost hloupy napad. :)

> 	Samozrejme, to nie je vsetko. Po tom, ako mi odisla mys, kupil som
> si originalnu M$-mysku. (Zastavam nazor, ze M$ mala byt HW firma a
> vsetko by bolo ok.) Je to obycajna seriova myska (nie IntelliMouse).

To tezko. M$ mysi postradaji prostredni tlacitko.

> Vymenil som ju za staru - a myska na konzole sa ani nepohla, takisto
> v Xwin. Pritom ta stara bola takisto M$ kompatibilna.

O (ne)kompatibilite mysovych protokolu by slo napsat knihu.
Nejlepe pouzit program mouse-test.

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
                                "spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!"