Ako pridat uzivatela ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Listopad 11 07:43:04 CET 1998

a co takto ukazat vypis konta uzivatela zo suboru /etc/passwd ?
potom mozme spekulovat nad ostatnymi subormi ako co je vo /var/log alebo
v suboroch v /etc a atd.

a neboj sa, ze si slovak..co myslis ja som madar ? :-)

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/