kdm

Středa Listopad 11 15:54:57 CET 1998

Dna Wed, 11 Nov 1998 ste napisali:
>Zdravim,
>mam problem s kdm. Po zalogovani se mi totiz tvrdosijne spousti stare
>fvwm2, pokus KDE spustim pomoci startx, bezi normalne. Dokumentaci na
>www.kde.org jsem prostudoval, nicmene mi prilis nepomohla. Urcite delam
>nejakou trivialni chybu, poradte KDE ???
rozdiel je v inicializacnych scriptoch, ktore sa spustaju....
ak mate napr. xdm (to je to, ked sa logujete akoze v grafickom
prostredi), tak sa po nalogovani pusta systemovy /etc/X11/xdm/Xsession,
a v home adresary .xsession
ak pustate X server (nie KDE!!) pomocou startx, spustia sa
inicializacne scripty /etc/X11/xinit/xinitrc, pripadne opat uzivatelsky
v home adresary .xinitrc
dufam, ze takyto uvod vas spravne "nakopne" k badaniu kde treba vlastne
spustit KDE;)
>Diky moc.

P.S.: cesty platia pre RedHat distribuciu, inak moze byt napriklad
/usr/X11/lib/X11/ alebo podobne....

s pozdravom
--
Tibor Pittich