kdm

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Středa Listopad 11 16:10:17 CET 1998

On Wed, 11 Nov 1998, Pavel Chalupsky wrote:

> Zdravim,
> mam problem s kdm. Po zalogovani se mi totiz tvrdosijne spousti stare
> fvwm2, pokus KDE spustim pomoci startx, bezi normalne. Dokumentaci na
> www.kde.org jsem prostudoval, nicmene mi prilis nepomohla. Urcite delam
> nejakou trivialni chybu, poradte KDE ???

na prvni pohled to mozna z dokumentace ke KDE nebude jasne. Po
prostudovani dokumentace k X, XClients apod.  Zjistite, ze je treba
upravit (pro RH5.0) /etc/X11/xinit/Xclients a samozrejme nahlednout do
xinitrc, coze se tam deje. Doporucuji take upravit ~/.Xclients, nebot
pravdepodobne se v /etc/X11/xinit/xinitrc tyto soubory provadeji, a
shlednout i ~/.xinitrc al;espon pro pouceni.

:-)

Z.P.

> Diky moc.
> P.