WordPerfect 7

Henryk Paluch paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz
Středa Listopad 11 18:44:17 CET 1998

On 19 Oct 1998 13:54:26 GMT, Cejka Rudolf <cejkar na dcse.fee.vutbr.cz> wrote:
>Zkousel nekdo Corel WordPerfect 7 pro Linux? Ja jo, ale nepodarilo se
>mi pridat ceske fonty tak, abych v nem mohl psat cesky. Stale se
>zobrazovaly 8859-1 znaky. (Ale dlouho jsem si s nim nehral.)
>Byl nekdo uspesnejsi?

Dobry den,
     vim jen to,ze nove fonty se instluji pomoci 'xwpfi'
(Word perfect font installer), jenze... Prestoze WP ma mezinarodni
abecedu, tak ten xwpfi zcela ignoruje ceske znaky, takze se pak
substitujou z Roman-WP. Musel by se nejak editovat binarni soubor
s mapovanim znaku wp.drs, nebo tak nejak...

Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz