WordPerfect 7

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 12 11:03:17 CET 1998

Henryk Paluch wrote:

> Dobry den,
>      vim jen to,ze nove fonty se instluji pomoci 'xwpfi'
> (Word perfect font installer), jenze... Prestoze WP ma mezinarodni
> abecedu, tak ten xwpfi zcela ignoruje ceske znaky, takze se pak
> substitujou z Roman-WP. Musel by se nejak editovat binarni soubor
> s mapovanim znaku wp.drs, nebo tak nejak...

Presne tak.

Navic jsem nedavno dostal vyjadreni Corelu k cele veci. Iso8859-2 neni
podporovan
a tim to pro ne konci. Situace s WP8 je uplne stejna.

Mozna by pomohlo vytvorit podle cyrilic.map soubor latin2.map a nejak ho
vnutit programu.

           pk