prizpusobovani se moznostem systemu...

Ales Pour hnipak na vorvan.sh.cvut.cz
Středa Listopad 11 20:49:27 CET 1998

Zdravim,
rad bych se zeptal na vas nazor na nasledujici vec: rad bych v programku,
co pisu, zatezoval system podle toho, kolik ma volnych prostredku. Hlavne mi
jde o to, aby se moc nerozswapoval. Kdyz to totiz testuju na pomalouckym
noteboku, a necham ho rozjet swapovani,tak je lepsi to restartovat nez
cekat az se uklidni... %-$
Tak me napadlo zjistovat kolik je volny pameti pres libproc. Nejsem si ale
jistej, jak, jestli to vubec jde, odhadnout jak daleko/blizko ma linux k
tomu aby zacal swapovat. Je snad jisty, ze do volny pameti muzu zahrnout
'free'. Taky si myslim, ze muzu pricist 'buffers'. Jeste neco? Nebo je
lepsi odecitat, od 'total' odecist 'used' a 'shared'? A nebo se rozhodovat
podle obsazeni swapu? To uz je mozna pozde... :-)
Co myslite?
Diky,
    Ales Pour