unixove terminaly

Středa Listopad 11 21:46:06 CET 1998

On Wed, 11 Nov 1998, Milos Prudek wrote:

> Jak napojit na linux "hloupe terminaly", tzn. specializovane hardwarove
> terminaly (ne bezdiskove PC)?

"hloupe terminaly" se vetsinou pripojuji pres seriovou linku (oznaceni
"hloupy" neni moc na miste, protoze tyhle terminaly jsou casto docela
chyta zarizeni, i kdyz jsou jen textove, existuji i nejake
polo-textove, polo-graficke, ale zadny jsem v zivote nevidel)

X terminaly, ktere jsou jeste mnohem chytrejsi, se pripojuji po siti
(typicky ethernetu)

> Da se takovy _graficky_ terminal koupit levnej, nez bezdiskove PC?

dost tezko

> Da se koupit takovy, aby se pripojoval ethernetem?

typicka situace u X terminalu

> Anebo ethernet neni potreba a X-window to budou stihat i na seriove
> lince?
> A jak musi byt ta seriova linka rychla?

zalezi na tom, jak rychla je ta seriova linka (a dalsich faktorech, napr.
tom, zda je pouzit nejaky protokol typu LBX)

ale jeste jsem neslysel o X terminalu, co by byl takhle pripojitelny

> Nechala by se na to pak pouzit karta Cyclades?

urcite

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]