unixove terminaly

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Listopad 12 06:15:17 CET 1998

On Wed, 11 Nov 1998, Pavel Kankovsky wrote:
> zalezi na tom, jak rychla je ta seriova linka (a dalsich faktorech, napr.
> tom, zda je pouzit nejaky protokol typu LBX)
>
> ale jeste jsem neslysel o X terminalu, co by byl takhle pripojitelny
Mame X terminaly HP a v konfiguraci je i moznost nakonfigurovat jej,
aby pustil slip po seriove lince a se stanici se spojil po seriove lince.
Ale nepotrebujeme to, takze prakticke zkusenosti s tim nemam.

> urcite
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
> "spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]

Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Spravce poc. site	VTOPU
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska