Zpomaleni rychlosti otaceni cd-rom

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Čtvrtek Listopad 12 07:37:09 CET 1998

On Wed, 11 Nov 1998, Miroslav Stibor wrote:

> Nevite nekdo jak donutit (pri grabovani) cd-rom prepnout na nizsi
> rychlost (jadro 2.0.x)?
>
> Samotne ziskavani dat lze provadet pres ioctl( , CDROMREADAUDIO, ), ale
> kdyz jsem probiral hlavickove soubory k jadru, informace o nastaveni
> otacek se mi nepodarilo najit.
Ale jo, pripravene to v cdrom interface je (CDROM_SELECT_SPEED).
Ostatne ten grabovaci balik cdda2wav se to pokousi vyuzivat (kdyz se
to nastavi na cmdl). Buhuzel zatim to neni (a asi ani v dohledne dobe
nebude) implementovano.
Taky bych to chtel. Mam Teac CD-512E (12x) a kdyz clovek nepotrebuje plnou
rychlost, hodilo by se to snizit, protoze preci jenom je to kraval. Taky
opotrebeni by jiste bylo nizsi (kdyz nekolik hodin porad jede).
Uz jsem mel cuky to dodelat, ale ztroskotal jsem na disassemblovani DOS
driveru pro TEACa. Je to casove dost narocne. Navic je tady nebezpeci, ze
to ma kazda IDE mechanika udelane nejak jinak. Takze vysledna prace by
byla jenom pro mechaniky TEAC. Tak jsem to dal k ledu.

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Network Management Center	phone: +420 19 7738560