RedHat x Slack

Stefan Simko Stefan.Simko na Slovakia.EU.net
Čtvrtek Listopad 12 10:30:16 CET 1998

>*grin*

grin grin

no ja zasa len opatrne nech sa nepobijeme

toto je prave co hovorim, preco nechcem redhat:
dobre nastavit redhat znamena (podla mojho pozorovania nie praxe) kazdy
tyzden nieco kriticke updatovat
so slackom je to tak 1/4 roka (samozrejme ked je uz distribucia dlhsie
na svete)

a toto neber osobne ale tolko hacknutych serverov je mozno prave preto
ze systemaci citujem "nemaju cas nieco *dobre* nastavovat" a nemaju
prehlad kde ake fajly su, vedia max. ake baliky maju a potom sa divia -
aj toto bolo v tom baliku? a preco je to suid?

dalsia namietka - ako mozem mat v slacku prehlad kde co mam a co ked
pridem pri update o nieco dolezite - prave toho by som sa bal pri
automatickych updatoch - takto si zdrojaky dam do /usr/loca/src, binarky
do /usr/local/bin a konfiguraky bud do /etc /usr/lib atd... a ked chcem
updatnut, vybalim a skompilujem nove zdrojaky, pozriem kam to chcem dat
a nainstalujem co chcem

>Aha. Takze bezpecna je ta distribucia, ku ktorej neexistuje updaty.
>Zaujimavy nazor.

NIE. ale bezpecnejsia je distribucia kde su odskusane veci aj ked mozno
nie uplne najnovsie ako distribucia ktora sa meni kazdu chvilku a vzdy
vsetko updatne podla poslednych verzi. to je pre vyvojarov nie na
pouzivanie. update mam rad ked viem ze to sam chcem, kedy chcem a ked mi
to pomoze, nie ked mi nebezi soft lebo treba novsiu distribuciu.

Tu mam jednu otazku, ci sa mi to len zda, ale niektore distribucie akoby
sa vydali cestou inych okien, napr. soft ktory bezi na slacku by mal
bezat vsade inde, ale uz som videl viac softov pre RH Caldera a  ine,
kvoli ktorym by som musel spravit velke systemove zmeny, v podstate to
zmenit na RH aby to slo na slacku.

nejako som sa rozpisal, sorry
Stefan