sql v cecku

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Listopad 12 19:45:23 CET 1998

Jan Simacek S0782 wrote:

> Dobry den !
>   Mohl by nejaky dobry clovek uvest sve zkusenosti s pristupem k sql v
> cecku ? Jsem amater, jedna se mi tedy o to, co vsechno je potreba. Jake
> knihovny, jaky server je dobry atp.
>   vrele diky

Server: mySQL (http://www.tcx.se/)
Soucasti distribuce jsou hlavicky i knihovny potrebne k psani klientskych
programu,
server je rychly, umoznuje trideni cestiny, dokumentace je pekna
Omezeni: nema implementovane uplne SQL92 (select do jine tabulky, vnorene
selecty), nepodporuje transakce
Pri psani programu se pouziva hlavicka mysql.h, pri kompilaci se pak linkuje
knihovna libmysqlclient (-lmysqlclient).

S pozdravem
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz