sql v cecku

Dan Pavelka pavelka na alpha.cermak.cz
Čtvrtek Listopad 12 22:15:22 CET 1998

 Preji prijemny den,
mohu poskytnout zkusenosti s Interbase SQL serverem pod Linuxem a
pristupem k nemu pomoci c API knihovny, ktera je pro platformy DOS,
W95, Win NT a UNIX, tedy Linux. Vyhoda Linuxu je v tom, ze ma
ceckovsky prekladac, takze staci stahnout Interbase SQL server v4.0 a
knihovnu API a muzete zacit programovat :)

 Rychlost takove aplikace muze byt az 10x rychlejsi nez napr. klient
napsany v Delphi.

 Pouziti napr. jako CGI skript pro Apache. To vse jen ve zkratce...

Dan Pavelka, http://www.cermak.cz/~pavelka