w95 pod dosemu?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Listopad 12 21:20:49 CET 1998

Michal Batko wrote:

> Velmi pochybuji, ze pro SGI existuje dosemu (dosemu totiz pouziva normalne
> procesor pocitace, jen upravuje pristup programu k HW, aby nebyl
> konfliktni s Linuxem a vzhledem k tomu, ze SGI nema i386 instrukce :-)))).

Neslo spis o SoftWindows? Je to unixovy emulator Wok95 (drive jenom Wok 3.x),
ovsem tusim, ze za docela drahy peniz. Dela to Insignia
(http://www.insignia.com).

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz