Kompatibilni sestavy

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Listopad 12 21:40:10 CET 1998

On Thu, 12 Nov 1998, Tomas Janecek wrote:

> Dobry den,
>
> potreboval bych najit seznam "znackovych" sestav (popr. nakopnuti
> spravnym smerem), na kterych bezi linux.

Instaloval jsem Linux uz na spoustu ruznych stroju, pravda, vetsinou na
no-name, ale mel jsem v ruce i Autocont, Digital Prioris, HP Netserver a
naposledy HP Vectra. Vzdy byla instalace naprosto bez problemu, a kdyz
byly problemy, tak vetsinou takoveho razu, ze nikde z dokumentace nebylo
patrno, co ma trebas Digital Prioris za sitovou kartu (jaky chip) az z
Linuxu jsem se dozvedel ze ma Intel EtherExpress :)
Snad jedine Compaq se vymyka normam, coz je zminovano i HARDWARE-HOWTO.

Jeden projekt se rozbiha prave timto smerem, tj. udelat LHCL (linux
Hardware Compatibily List) na URL:
http://Linux.Best4u.com/

Jelikoz ho ale cas od casu sleduji, kdy od sveho ohlaseni nekdy v zari
tam ma akorat Comming Soon..., nevim jestli to neni mrtvy.

R.V.

> Diky
>
> T. Janecek

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |