Kompatibilni sestavy

Pavel Makovec pavel-m na terminal.cz
Čtvrtek Listopad 12 21:45:10 CET 1998

Tomas Janecek napsal:
>potreboval bych najit seznam "znackovych" sestav (popr. nakopnuti
>spravnym smerem), na kterych bezi linux.

pro linux asi ne (nebo ma linus oficialni "linux hw test lab"?), ale videl
jsem seznam slucitelneho hardwaru pro solaris 2.6 / intel.

>Jde o to, ze nejaka firma nam nuti HP sestavy s oduvodnenim, ze oni
>jedini maj sestavy, na kterych zarucene bezi linux a proto jestli maji
>rucit za funkcnost pracoviste, tak je musime koupit. Problem je v tom,
>ze ty sestavy jsou ponekud predrazeny.

vsechny "znacky" jsou predrazene, nebot platite za znacku ;-)
jinak napr. u hp cena serveru obsahuje rocni zaruku, hw servis
na miste a sw tel. podporu.
--
s pozdravem,
pavel makovec