Squid a datum/cas v logu...

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Listopad 13 07:44:06 CET 1998

On Fri, 13 Nov 1998, Linux Conference wrote:

> (Mmch. je verse 2.0 kvalitativne odlisna od rady 1.1.X ?)

Rek bych ze ano, pokud ale mate uz ve swapu nastradano dost souboru (5GB+),
stalo by za to uvazovat, jestli ma cenu o nej prijit... ;)
(i kdyz mozna ze uz maj konverzni utilitu...)

> ..docela rad bych se vratil k puvodnimu ("lidstejsimu" ;) ) casovemu
> zapisu, lec ve squid.conf jsem prislusnou polozku neodhalil...je-li to tam
> vubec?

ze by emulate_httpd_log on (nebo tak nejak) ? Ale pozor na utilitky
vyhodnocujici statistiky, nektere to nesnaseji...

David Trcka, PODA s.r.o., Havirov